Türkiyenin yeni markası VIA

30.12.2010 - 01/07/2008
Sektöründe bir numara olmayı hedefleyen VİA’yı; havalimanlarının yanı sıra Liman, marina, otoyollar, tren garları, alışveriş merkezlerine de yayacaklarını, ve dünyaca ünlü bir marka yaratacaklarını açıklayan içtur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serhat Çeçen, VİA’yı Türki Cumhuriyetlerinin yanı sıra Orta Doğu’da da göreceksiniz” dedi. Antalya Havalimanı’nın yiyecek-içecek işletmesini yürütmek üzere içtur Yiyecek ve İçecek Hizmetleri Turizm Sanayi ve Ticaret A.Ş’yi kuran İbrahim Çeçen Yatırım Holding A.Ş Antalya Havalimanı’nda VİA markasıyla yeni bör dönem başlattı. ICF Airport tarafından işletilen Antalya Havalimanı’nda içtur ve VİA’yı tanıtmak için düzenlenen törene ICF Airports Yönetim Kurulu Başkanı Fırat Çeçen, Genel Müdürler Murat Soğancıoğlu, Alexander Zinell, içtur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serhat Çeçen, içtur Genel Müdürü Hüseyin Dönmez, IC Holding Genel Müdürü Doğan Kapusuz, IC Hotels Genel Koordinatörü Abdullah Keleş, Antalya Havalimanı Mülki İdare Amiri Hayrettin Balcıoğlu, DHMİ Antalya Başmüdürü Cengiz Aşıklı, Gümrükler Başmüdürü Fevzi Gülcen ile çok sayıda davetli katıldı.

Modern ve rahat tasarımlı yiyecek ve içecek üniteleri,müşteri odaklı hizmet anlayışı, yüksek kaliteli ürünler, uluslararası hijyen standartları, eğitimli personeli ve çevre bilinciyle farkını kısa sürede ortaya koyan içtur, Antalya Havalimanı’nda yeni bir dönemi başlatırken,uygun fiyat politikasıyla da kalitesini ortaya koydu. Sektördeki diğer rakiplerinden %30 oranında daha ucuz bir fiyat politi izleyen İçtur, 14 farklı noktada başta kendi markası VİA olmak üzere Via Bar, Via Cafe, Burger King, Uluslararası Cafe Consepti Timoty’s (Türkiye’de sadece Antalya Havalimanı’nda), Millennium, Bistro, Sbarro ve Popeyes’i de hizmete açtı. İçtur ve Via’nın tanıtımı için düzenlenen törende konuşan İçtur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serhat Çeçen, “Havalimanları hizmet verdiği müşteri profili, milliyetleri yaşları, sosyal statüleri, seyahat nedenleri ve havalimanında geçirdikleri süre bakımından birbirinden farklı kesimlerden oluşur. Bizde konseptleri belirlerken, yolcularımızdan aldığımız geri dönüşümleri başlangıç noktası olarak ele aldık. Özellikle geçmiş yıllarda ürün fiyatları ile ilgili oluşan pahalı imajı, yapılan %30 indirimle gidermeye çalıştık. Faaliyete başladığımız 3 Mayıs tarihinden itibaren yolcularımızdan fiyatların uygunluğu, hizmet kalitesi ve farklı alternatifler konusunda aldığımız olumlu dönüşümler bizleri mutlu etmektedir” diye konuşan Çeçen, “2007’de 17,4 milyon yolcuya hizmet veren Antalya Havalimanı, uluslararası yolcu sayısında Türkiye’de ilk sırada yer almasına karşın fiyatların yüksek olması olumsuz bir imaj yaratıyordu. Yaptığımız indirimle çok olumlu tepkiler aldık. Umarım bundan sonra Antalya Havalimanı’nın fiyatlar yüzünden olumsuz bir imajı olmaz” dedi. .

3 milyon 200 bin dolarlık bir yatırım yaptıklarını ve üç yılda 100 milyon dolar gelir beklediklerini açıklayan Çeçen, IC’nin yatırım yaptığı her yere Via’nın da gideceğini, VİA’yı Türkiye’nin ardından Türki Cumhuriyetlerine ve Ortadoğu’ya götüreceklerini de kaydetti. Törene katılan Antalya Mülki İdare Amiri Hayrettin Balcıoğlu, açılan tesislerle havalimanını kullanan turistlere en iyi hizmeti vermeyi hedeflediklerini söyleyerek Ağrı’dan bir Anadolu kaplanı çıkıyor (ibrahim Çeçen’i kastederek) evlatları ile birlikte dünyada tanınan IC Holding’i kuruyor ve Fraportla birlikte 17 seneliğine Antalya Havalimanı’nın işletmesini alıyorlar. Antalya Havalimanı’nda birlikte çok güzel projele imza atacağız bunu biliyoruz. Kendilerine teşekkür ediyoruz” dedi. 33 Günde Yenilendi. Antalya Havalimanı Dış Hatlar Terminali, İç hatlar, CİP, VİP terminallerinde yiyecek-içecek hizmetlerini VİA ile vermeye başlayan İçtur toplam 2.250 m2’lik yiyecek içecek konseptleri, oturma alanları, mutfak ve liojistik alanlarının baştan aşağıya yenilenmesi 33 gün gibi rekor bir sürede bitirildi.

Türkiyenin yeni markası VIA / Gökyüzü Haberci

tile gallery mobile menu