Kalite Yönetim Sistemimiz

Kalite Yönetimi
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi şirketimizde kurulmuş olup 2009 yılı Mayıs ayında TÜV NORD tarafından yapılan denetimler sonucunda bu sistemler ile ilgili sertifikalar alınmıştır.

ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi sertifikasyon denetimleri 25 – 27 Nisan 2012 tarihlerinde gerçekleştirilmiş olup sertifikaların alınmasına hak kazanılmıştır.

Yiyecek ve İçecek konusunda deneyimli ve eğitimli Gizli Müşteriler tarafından yapılan Gizli Müşteri Denetimleri ile servis kalitesi takip edilmekte ve raporlanmaktadır. Bu denetim sonuçlarına göre gerekli iyileştirme faaliyetleri yapılmaktadır.

Müşteri Anketleri
Hizmet kalitesinin sürekliliğinin sağlanması amacıyla tüm ünitelerimizde Müşteri Anketleri bulundurulmakta olup müşterilerimizin öneri, istek ve şikayetlerine en kısa sürede cevap verilmektedir.

Mikrobiyolojik Gıda Analizleri
Gıda Güvenliği Yönetim Sisteminin doğrulanması amacıyla özel akredite gıda laboratuarına aylık olarak mikrobiyolojik gıda analizleri yaptırılmaktadır.

Hijyen
Hijyen kuralları çerçevesinde günlük denetimler ve bu denetimler sırasında mikrobiyolojik kontrollerde yapılmaktadır.
Şirketimizin kurulumu ile birlikte her şeyden önce kalite ve kaliteli hizmet anlayışımızı güçlendirmek ve belgelendirmek adına çalışmaları sürdürmekteyiz. Bu bağlamda alınabilecek tüm kalite belgeleri alınmıştır.

Bunun yanı sıra 2012 yılı içinde Kalder Mükemmellikte Yetkinlik Ödülüne başvurulmuş ve Kalder tarafından Kasım ayı içerisinde Dış Değerlendirme yapılmış EFQM Mükemmellikte Yetkinlik 3* belgesi alınmıştır.

tile gallery mobile menu